Nieuwe fiets

Vorige week was ik even op reis naar Parijs. Een tripje met de orgelstudenten van Groningen kon ik toch echt niet voorbij laten gaan. Gelukkig gaan er goedkope vogels direct van Bologna naar Parijs en terug. Parijs was echt fantastisch! Prachtige orgels mogen bespelen, aardige fransmannen ontmoet en vertrouwd gezwets met mijn Nederlandse matties.
Bij terugkomst bleek helaas mijn fiets gestolen. Dat schijnt er hier ook bij te horen, maar ik vond het toch niet zo leuk, gehecht als ik was. Het is heerlijk om hier op je fietsje door de stad te rijden. En ook nog sneller en goedkoper dan de bussen. Elke ochtend staat mijn fiets te blaken in het zonlicht en het blijft voor mij speciaal om over over de hobbelige oude wegen naar mijn Conservatorium te fietsen.

Enfin, toen dus even niet meer. Via internet heb ik een nieuwe fiets opgezocht en deze ditmaal zonder gevaarlijke capriolen en bij daglicht opgehaald. Het is een prachtfietsje; beetje oud maar mét bel en mandje. Ik ben weer compleet!